מה עושים צלמי אירועים?

מה עושים צלמי אירועים?

הרבה פעמים עולה השאלה מה עושים צלמי אירועים, הסיבה היא שכולם חושבים שהם מגיעים לאירוע עם מצלמה ולחוצים על כפתור וזאת העבודה שלהם.

בגדול, מי שחושב ככה גם צודק, אבל צלמי אירועים עושים קצת מעבר לזה והם צריכים להיות בעלי כישורים מסוימים בשביל להצליח ולהפיק תמונות מיוחדות.

הפעם אני עובר על הדברים שצלמי אירועים עושים באירועים, זה מתחיל לפני האירוע ונמשך במהלך האירוע וגם אחריו.

מה צלמי אירועים עושים לפני האירוע

ראיון עם בעלי האירוע או מפיק האירוע. אם למשל מדובר על צילום חתונה, צלמי האירוע צריכים לדעת כמה אחים ואחיות יש לזוג, מי ההורים מי סבא וסבתא וכמובן לעשות להם צילומי משפחה.

הם גם עוברים ביחד עם בעלי האירוע או המפיק אירועים על כל האירוע, מה מתוכנן ואיזה ציוד הם צריכים להביא איתם שכולל בתוכו מצלמות וידאו, ציוד לצילום בתנאי תאורה קיצוניים ועוד.

במהלך האירוע

במהלך האירוע כל צלם אירועים צריך לדעת למצוא לכל אחד את קומפוזציית הצילום הטובה ביותר שלו ולצלם ולתעד כל רגע חשוב. לדעת למצוא את הרגעים המיוחדים ולהיות דרוך ומוכן לכל שלב באירוע שבו יכול לקרות משהו.

אחרי האירוע

לערוך את התמונות שצולמו במהלך כל האירוע, להכין אלבומים מעוצבים מהתמונות וגם לגבות את כל התמונות שצולמו בענן בכדי להפוך את התמונות האלו למזכרת מיוחדת.

לסיכום

עכשיו אתם יודעים למה חשוב להזמין צלם לאירוע שאתם חוגגים ומה בדיוק הוא עושה באירוע.

צלמי אירועים הם אנשי מקצוע המצלמים באירועים, כמו קונצרטים ותערוכות. הם כוללים גם צלמי אופנה וצלמי פורטרטים שיש להם כשרון יצירתי בהם.

צלמי אירועים עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם מתכנני אירועים, מעצבים, סטייליסטים וחברים נוספים בצוות על מנת להקים את האירוע לפני שהוא קורה. ללכוד את הרגעים האלה ולשמר אותם לעתיד הוא המטרה שלשמה הם. זה יכול להוביל לכמה תמונות יצירתיות מאוד!

תצלומים אלה ישמשו באינטרנט או במגזינים או ספרים שנמכרים בדוכנים באירועים אלה. התמונות המקצועיות הללו עוזרות לפרסם את העסק שלהם ולמשוך לקוחות חדשים בכל יום!

הם גם מצלמים כמעט בכל סוג של אירוע – אירועי ספורט, קונצרטים, פסטיבלים וכו'… צלמי אירועים אחראים גם ללכוד רגעים שאחרים אינם יכולים לראות, כמו לקבל תמונות גלויות מושלמות של אנשים אהובים או בני משפחה בין הכאוס במסיבת יום הולדת או חתונה גדולה.