סוגי מגנטים לאירועים

סוגי מגנטים לאירועים_640x426

יש לא מעט סוגי מגנטים לאירועים, שאתם רוצים להפיק מגנטים באירוע שאתם חוגגים כדאי מאוד להכיר את סוגי מגנטים לאירועים הקיימים בכדי שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה.

במיוחד בשביל הדברים האלו שיעזרו לכם להפיק אירוע מושלם הקמנו את בלוג רזי בוברוב שיעזור לכם להפיק אירוע מושלם, החל מבחירת צלמים, תקליטנים, מקומות לחגוג וכמובן בחירת צלם מגנטים מקצועי לאירוע שלכם.

איכות ההדפסה

הסוג הראשון של מגנטים לאירועים הוא לפי איכות ההדפסה.

יש איכות של הדפסה באמצעות מדפסת רגילה עם דיו על דפי פוטו, אל מול אותם מגנטים נמצאת שיטת ההדפסה האיכותית יותר והיא הדפסה טרמית.

היתרון של הדפסה טרמית מגיע בשני רבדים, הדבר הראשון הוא שמדובר על הדפסה ברזולוציה יותר גבוה, מה שיכול לתת לכם תמונת מגנט יותר מדויקת ויפה.

היתרון השני שמביאה איתה הדפסה טרמית היא איכות ועמידות של המגנט לאורך זמן.

מכאן כי תמיד מומלץ לבחור בהדפסה טרמית שאתם בוחרים צלם מגנטים לאירועים.

העיצוב של המגנט

העיצוב של המגנט בא ליידי ביטוי או בצורה של עיצוב המסגרת למגנט וגם בצורה של המגנט.

יש היום מגנטים בצורות של לב, כוכב, חמסה, עיגול ועוד המון צורות של מגנטים אבל אחד הצורה הנפוצה ביותר היא כמובן המגנט המלבן שכולנו מכירים, זה מגנט בגודל של 7.5 ס"מ על 10 ס"מ וזה המגנט הסטנדרטי ועוד מגנט נפוץ הוא מגנט בצורת פולרואיד.

מגנטים פולרואיד אלו מגנטים שתהליך ההפקה שלהם זהה בדיוק למגנטים הרגילים רק מה ששונה הפעם הוא שהמגנט במקום מלבן הוא מרובע והוא בגודל של 10 ס"מ על 10 ס"מ.

הוא מאופיין במסגרת בדרך כלל בצבע לבן עם גוון אפור מעט שהחלק התחתון של המסגרת הוא יותר רחב והחלק העליון והצדדים של המסגרת הם יותר צרים.

אם בחרתם להוסיף מגנטים פולרואיד לאירוע שלכם כדאי מאוד להבין שגם ההדפסה היא חשובה.

אם מדפיסים לכם את המגנטים האלו עם מדפסת טרמית זה לא הדבר הנכון לעשות כי אז רק משנים לכם את הצורה של המגנט.

לכן, שאתם בוחרים מגנטים פולרואיד מה שאתם צריכים לזכור שצריכים להדפיס אותם עם דפי פוטו מסוג סטאן שזה סוג הדף המקורי של הפולרואיד וזה צריך להיות מודפס עם פלוטר ולא מדפסת טרמית. הרבה פעמים פשוט ידפיסו עם מדפסת טרמית כי אין הרבה צלמי מגנטים שיש להם מדפסת פלוטר מתקדמת ובטח שהדפי סטאן עולים הרבה יותר.

גם המחיר יעלה בהתאם בגלל שמדובר על עבודה יותר מורכבת, מגנט יותר גדול שהעלות של חומרי הגלם עולה בהתאם.