מגנטים לבת מצווה מחיר

מגנטים לבת מצווה מחיר

שמדובר על מגנטים לבת מצווה מחיר הוא הדבר הראשון שכולם בודקים לפני שהם סוגרים מול צלם מגנטים.

זה חשוב מאוד לבדוק את המחיר, אבל עוד יותר חשוב לפני המחיר הוא לעשות השוואת מחירים בצורה נכונה.

לפני שאתם קוראים את המחירון שלנו לצילום מגנטים לבת מצווה, חשוב מאוד לדעת שמדובר על מגנטים לבת מצווה אין מחירון מדויק וכל אחד יכול לקבוע את המחיר שהוא רוצה.

אבל, המחירון שלנו יכול לתת לכם הערכת סדר גודל כמה תשלמו עבור חבילות המגנטים הנפוצות ביותר לבת מצווה.

והכי חשוב, אני הולך להביא לכם כאן כמה טיפים שיעזרו לכם להשיג מחיר זול ומשתלם במיוחד לחבילות צילום מגנטים.

מחירון צילום מגנטים

חבילת צילום מגנטיםמחירמידע נוסף
חבילת צילום בסיסית עד 150 מגנטים.490 ₪ בלבדחבילת צילום זאת כוללת צילום והפקת 150 מגנטים במהלך האירוע. בדרך כלל חבילה זאת מסופקת עד שעתיים עבודה באירוע.
חבילת מגנטים עד 250 מגנטים.690 ₪ בלבדחבילת צילום של 250 מגנטים באירוע. בחבילה זאת מקבלים גם הגדלות + דיסק עם כל התמונות שצולמו במהלך האירוע. עד 3 שעות עבודה במהלך האירוע.
חבילת מגנטים ללא הגבלת כמות.890 ₪ בלבדצילום מגנטים ללא הגבלה ובהמון אהבה במהלך האירוע עד 3 שעות של עבודה במהלך האירוע והפקת מגנטים בלי הגבלה וזה כולל שני אנשי צוות שעובדים במקביל ומפיקים מגנטים בלי הגבלה.
מגנטים ללא הגבלה + צילום תמונות סטילס ללא הגבלההחל מ 1290 ₪החבילה הכי משתלמת שיש! מקבלים גם צילום תמונות סטילס במהלך האירוע + מגנטים ללא הגבלה לכל האורחים בנוסף מקבלים גם הגדלות של מגנט במתנה ואפשרות בתוספת שך 59 ₪ בלבד לקבל אלבום תמונות כיסים.

הגורמים שקובעים את המחיר של צילום מגנטים

יש המון גורמים שקובעים את המחיר של צילום מגנטים לבת מצווה, ברגע שתכירו את כל הגורמים האלו תוכלו לדעת איך להשיג מחיר זול ומשתלם במיוחד לצילום מגנטים.

המיקום של הצלם

המיקום של הצלם הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על המחיר של צילום מגנטים.

אם למשל אתם חוגגים אירוע בערד, ואתם מחייגים לצלם מגנטים שמגיע מחיפה, יש שני אפשרויות, או שהצלם שאתם מזמינים לאירוע יסרב להגיע או שהוא יגבה מחיר גבוה מאוד.

כי הצלם יצטרך לקחת בחשבון את עלות של הדלק וזמן הנסיעה שלו, רק הדלק מחיפה לערד הלוך חזור זה כמה מאות שקלים שאותם הוא יעמיס על הצעת מחיר שהוא נותן לכם, בנוסף אם מדובר על צילום מגנטים לבת מצווה בערד כדאי לחפש שירות של מגנטים לאירועים בערד וככה המחיר יהיה בהתאם.

איכות חומרי הגלם

בשביל להפיק מגנטים לאירועים עושים שימוש בחומרי גלם, הם הדפים להדפסה, הדיו, המגנט. ככל שעובדים עם חומרי גלם איכותיים יותר הם גם יעלו יותר וככה המחיר נקבע.

בדרך כלל היחס הזה של חומרי גלם איכותיים הוא כמה עשרות שקלים בודדים ולכן לא כדאי להתפשר על זה ולחפש את מי שמביא לכם מחיר הכי זול ושלא יהיה איכפת לכם שאתם מקבלים מגנטים באיכות ירודה. הרבה פעמים אנשים שחוגגים בת מצווה הם חושבים שבגלל שזה אירוע קטן הם לא רוצים להשקיע יותר מידי בצילום מגנטים וכל מה שבא להם לעשות הוא רק למצוא מחיר כמה שיותר זול.

הניסיון והאגו של הצלם

הרבה פעמים יש צלמי מגנטים שהמחיר שהם מבקשים נקבע לפי האגו שלהם. לא תמיד זה צלמים מנוסים לפעמים זה גם רק כאלו שהם חדשים בתחום והם רוצים לקבל מחיר גבוה כי יש להם אגו והוא זה שקובע אתה מחיר שהם ידרשו ממכם.